måndag 1 oktober 2007

Vaccination


Så var det gjort! Två sprutor i armen. Leena var kaxig över att det inte kändes alls medan sköterskan utsatte mig för smärta! Fick en stelkrampsspruta som måste kommit lite snett, jag studsade till ordentligt och Leena undrade var det var för en mes som var med henne. Så Leena och dottern har haft roligt på min bekostnad under hela kvällen. Men jag tar det som en man, jag går undan och bryter ihop! ;-)
Om en månad blir det dags för den andra sprutan, den som inte kändes alls! :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja det är typiskt karlar att va så gnälliga!! Nalle han är riktigt sjuk men tar det som en riktig karl!!

Micke&Leena sa...

Nu tycker jag inte att vi ska blanda in hundar i det här! ;-)

Anonym sa...

... Vi får skylla på att du drukit öl! En norsk studie visar att öl innehåller kvinnliga hormoner! När killar dricker öl blir dom skrikiga, urusla förare + att dom gråter mycket mer!...

Anonym sa...

hmm...varför e det bara Taija som skriver kommentarer i er blogg???

Micke&Leena sa...

Bara T.....du skriver ju också;-)
Det är väl inte så många som läser bloggen.... men vi bloggar ju mest för vår egen skull...som ett minne om resan. Sen hinner vi inte skriva så mycket som vi vill./Leena