lördag 27 oktober 2007

Några bilder

Hittade två bilder i datorn som jag (Mikael) funderade ett tag på att lägga ut. Så varför inte göra det nu? Först så är det ett rådjur som smög omkring precis utanför trädgården hemma. Hade balkongdörren på glänt och lyckades ta en bild. Den hörde ljudet och drog iväg som skjuten ur en kanon, så jag fick nöja med mig den.


Den andra bilden. Då var jag på Djurö i Stockholm på en utbildning. Utanför rumsfönstret såg jag en ekorre. Tog fram kameran och tog ekorren precis när den tar ett språng! Den andra bilden blev helsuddig. Jag hann inte öppna fönstret! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja..! Lade märke till en liten detalj bara på rådjursbilden... Ska ni inte ta o klippa gräset snart??? HAHAHAHAHAHA

Anonym sa...

Tänkte bidra me dlite djur jag oxå! http://www.youtube.com/watch?v=dP_tfVGKxdE

Micke&Leena sa...

Man kan väl inte klippa gräset när det går ett rådjur i närheten heller!? Knas!!
Sen om du har lärt dig läsa så står det att den går utanför!! trädgården! :-P

Hehe, galen "kattvideo"!

;-) /Micke