fredag 10 augusti 2007

Livet efter semestern

Då var det dags att förtjäna leverbrödet igen.
Under veckan som gått har jag (Micke) mailat med bror min för att se hur man enklast skaffar visa till Myanmar. Det visar sig att det finns en site online som kan vara behjälplig med det. Verkar bra!
En sak som dragit efter semestern är lunchstället! Det blev två besök hos Wokstugan med Thaimat under veckan.
Nu på freda'n kände även Leena för Thaikrubb så vi hämtade lite take away och satt å avnjöt det med Singha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yoo yoo! Blir vist mycket thai mat för er del ser jag! :) Trevligt trevligt! När ni är där i Asien, prova Koreansk BBQ! Var gärna ett par stycken oxå för det förhöjer verkligen upplevelsen!
Kan väll va ett ganska bra tipps på resan...om man nu inte bara måste käka thai mat bara för att man nu tagit sig dit! Men kom ihåg....omväxling förhöjer! :) Sen har jag en mycket personlig önskan! Att ni dricker minst 1 varsin "Chang Beer" när ni e i thailand...o så att ni tänker på mig o Jenny när ni sippar på den. Önskar er en mycket trevlig och sol rik semmester!

Micke&Leena sa...

Ta varsin Chang och tänka på er ska vi absolut göra. Vi tänkte väl prova lite olika maträtter när vi är där nere./Siss